Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου 2012

Δυο δηλώσεις-βόμβα του Κ.Βελόπουλου: "Το πρώτο μνημόνιο δεν έπρεπε να το ψηφίσω!" - "Πρόσεχε..." (προς Καμμένο!)


Κυριάκος Βελόπουλος προς Πάνο Καμμένο στο twitter:

ΣΕ ΛΙΓΟ ΟΣΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΟΠΟΤΕ ΠΡΟΣΕΧΕ




Επίσης, πολύ σημαντική δήλωση του Κυριάκου Βελόπουλου: “To πρώτο μνημόνιο δεν έπρεπε να το ψηφίσω!”

“Ήταν βλακεία μου, ήταν ανοησία μου μεγάλη! Το πρώτο μνημόνιο δεν έπρεπε να το ψηφίσω. Διαφώνησα μέσα στο κόμμα μου αλλά αποφάσισα να σεβαστώ την δημοκρατική διαδικασία εντός του κόμματος και να υπερψηφίσω αυτό που αποφάσισε η κοινοβουλευτική ομάδα. Έχω κάνει λάθη σαν πολιτικός και το αναγνωρίζω. Μην βλέπετε όμως μόνο τα λάθη μου…”

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ...