Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2012

Τι κάνω όταν κάθομαι σπίτι; - Μέρα με τη μέρα γινόμαστε συνένοχοι



Τι κάνω όταν κάθομαι σπίτι;

- ΑΝΕΡΓΟΣ: Επιβραβεύω την πολιτική που με έφερε στην ανεργία και φυσικά επιβεβαιώνω όλους όσους λένε ότι οι Έλληνες είναι τεμπέληδες.

- ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ: Τους λέω ότι έχω λεφτά και περνάω μια χαρά. Τους παροτρύνω να μου κόψουν και άλλο το μισθό και ότι με ευχαριστεί να δουλεύω 7ημέρες επί 12 ώρες και αν θέλουν να με πληρώνουν λίγο παραπάνω (κανένα 400άρι δηλαδή)

- ΕΛ.ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ: Επιβεβαιώνω ότι μαζί τα φάγαμε και τους λέω ότι σωστά με φορολογούν από το 1ο ευρώ με 26-30%

- ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ: Χαίρομαι που μου κοψανε τα δώρα γιατί δεν τα αξίζω και που μου μειώσανε την σύνταξη γιατί έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή θα πεθάνω.

- ΔΗΜ.ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Τους επιβραβεύω που θα με απολύσουν και τους λέω ότι είμαι άχρηστος (όπως μου λένε). Τους παροτρύνω να μου μειώσουν και άλλο το μισθό.

- ΟΛΟΙ: Αφήνουμε τύπους σαν τον Άδωνη Γεωργιάδη να μας λένε κατάμουτρα: "Ο λαός θέλει μνημόνια..." Αφήνουμε τύπους στο εξωτερικό να μας λοιδορούν και να μας χλευάζουν. Καταδικάζουμε τα παιδιά μας στην εξαθλίωση και στην οικονομική δουλεία. Καταδικάζουμε τους εαυτούς μας στην εξαθλίωση και το χειρότερο; ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΜΕ, ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΝΕΝΟΧΟΙ!!!

Ας αφήσουμε λοιπόν για μια φορά στην άκρη το φόβο, στην άκρη τον εγωισμό και ας ενωθούμε! ΑΝ ΘΕΛΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ. "...Αν ξυπνήσεις ΜΟΝΟΜΙΑΣ θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιας..."

Είστε απογοητευμένοι, πικραμένοι, οργισμένοι, εξαθλιωμένοι, ταλαιπωρημένοι....;

ΒΓΕΙΤΕ ΕΞΩ ΚΑΙ ΦΩΝΑΞΤΕ ΤΟ!!!

Δεν θέλετε να συμμετάσχετε σε πορείες συνδικάτων και κομμάτων;

ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΑΣ, ΤΟ ΓΕΙΤΟΝΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΜΑΖΙ!!!

Μην ξεχνάτε ρε γαμώτο ότι ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!

ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΤΟ!

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ...