Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2012

Βασίλης Καπερνάρος: "Εγώ δεν έχω DNA προδότη!"


Ο βουλευτής της Β' Αθηνών με τους Ανεξάρτητους Έλληνες κ.Βασίλης Καπερνάρος, στέκεται στο πλευρό του Πάνου Καμμένου και απέναντι στους αποστάτες, μέσω ανάρτησής του στο facebook:

Γράφει ο κ.Καπερνάρος στην προσωπική του σελίδα:

"Σε απάντηση όσων με ρωτούν οι φίλοι μου...
Εγώ δεν θα προδώσω αυτούς που μ' εμπιστεύτηκαν, γιατί δεν έχω DNA προδότη.
Επίσης, για όσους με ρωτούν πώς μπορώ και κρατώ την ψυχραιμία μου μ' αυτά που ακούω στα πάνελ, απαντώ πως το καταφέρνω γιατί γνωρίζω την πραγματικότητα. 

Κι όταν γνωρίζεις την αλήθεια, δεν επηρεάζεσαι από καμία χυδαιότητα, όσο επιθετική κι αν είναι, απ' όπου κι αν προέρχεται, είτε είναι επί πληρωμή, είτε είναι χωρίς..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ...