Τετάρτη, 16 Απριλίου 2014

17/4/2012 - 17/4/2014: Δύο χρόνια χωρίς το Δημήτρη Μητροπάνο (Μεγάλο αφιέρωμα)



Δημήτρης Μητροπάνος. Αν δεν είχε καταντήσει πια κλισέ, σίγουρα θα ταίριαζε δίπλα στο όνομά του το "ένα όνομα - μία ιστορία". Ο μεγάλος, ο αυθεντικός. Το παιδί-θαύμα του τέλους της δεκαετίας του '60, που αναδείχθηκε και αναγνωρίστηκε τις δεκαετίες του '70 και '80, κυριάρχησε το '90 και έγινε ο Κύριος (με Κ κεφαλαίο) του αυθεντικού λαϊκού τραγουδιού των δύο πρώτων δεκαετιών του 21ου αιώνα. Ο μόνος χαρακτηρισμός που του πρέπει, είναι εκείνος που του απέδωσε ο στιχουργός και συνθέτης Τάκης Μουσαφίρης (με τον οποίο ο Δ.Μητροπάνος συνεργάστηκε πάνω από 50 φορές): "Το μεγαλείο των μεγαλείων".

Εις μνήμην του ας ταξιδέψουμε για άλλη μια φορά με την πραγματικά αξέχαστη, ανεπανάληπτη και μαγική φωνή του.

ΧΑΜΕΝΗ ΠΑΣΧΑΛΙΑ


*

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


*

ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ


*

ΔΕ ΣΟΥ ΓΥΡΕΨΑ ΜΑΧΑΙΡΙ


*

Η ΞΕΝΙΤΙΑ


*

ΣΤ' ΑΝΑΦΙΩΤΙΚΑ


*

Ο ΞΕΝΥΧΤΗΣ


*

ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΤΟ ΑΝΤΡΙΚΙΟ


*

ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ


*

ΤΟ ΠΑΛΙΟΠΑΙΔΟ


*

ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΦΩΤΙΑ


*

Ο ΑΛΗ ΠΑΣΑΣ


*

ΚΑΜΑΡΟΥΛΑ


*

ΜΕ ΞΥΠΝΑΓΕΣ, ΜΕ ΞΥΠΝΑΓΕΣ


*

ΚΛΑΙΕΙ ΑΠΟΨΕ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ

*

ΟΙ ΑΓΑΠΕΣ ΜΕ ΠΡΟΔΩΣΑΝΕ


*

ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΧΙΟ ΤΡΑΒΗΞΕ


*

Ο ΧΑΡΟΣ ΒΓΗΚΕ ΠΑΓΑΝΙΑ


*

Η ΣΟΥΣΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ


*

ΤΑ ΚΥΘΗΡΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ


*

ΑΝΤΡΟΚΑΛΩ ΣΕ ΧΑΡΟΝΤΑ


*

ΚΥΡΑ ΖΩΗ


*

ΑΣ' ΤΑ, ΦΙΛΕ, ΠΑΡΑΕΙΝΑΙ


*

ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝ ΚΑΡΔΙΕΣ


*

ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΟ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ


*

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΩ


*

ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ


*

ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ


*

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΕΣ


*

ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΟΙΒΑ ΚΑΛΑΜΙΕΣ



*

ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ - ΔΥΟ ΝΥΧΤΕΣ - ΘΕΛΩ ΑΠΟΨΕ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ


*

Σ' ΑΓΑΠΩ ΑΚΟΜΑ


*

ΤΙ ΤΟ ΘΕΣ ΤΟ ΚΟΥΤΑΛΑΚΙ;


*

Ο ΜΟΝΑΧΟΓΙΟΣ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ


*

ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΘΑ 'ΤΑΝ


*

ΕΜΕΝΑ ΔΕ Μ' ΑΓΑΠΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ


*

ΑΠΟΨΕ ΣΕ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ


*

ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ ΠΑΛΙΟΥ ΡΕΜΠΕΤΗ


*

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ ΚΙ ΑΠΡΙΛΗΣ


*

Σ' ΑΓΑΠΩ ΣΑΝ ΑΜΑΡΤΙΑ


*

Η ΛΥΠΗΜΕΝΗ


*

ΤΑ ΠΙΚΡΟΣΑΒΒΑΤΑ


*

ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΑ ΣΑΝ ΑΜΑΡΤΙΑ


*

ΛΑΪΚΑ ΤΑΓΟΥΔΙΑ ΘΑ ΛΕΩ ΜΙΑ ΖΩΗ


*

ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΑΓΕΝΝΗΤΗ


*

ΔΕ ΘΕΛΩ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΝΑ


*

ΟΙ ΞΕΝΥΧΤΕΣ


*

ΕΤΣΙ ΜΟΥ 'ΡΧΕΤΑΙ ΝΑ...


*

ΑΚΟΥ


*

ΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ


*

ΖΗΤΩ Ο ΧΩΡΙΣΜΟΣ


*

ΧΑΘΗΚΕΣ-ΧΑΘΗΚΑ


*

ΟΤΑΝ ΧΟΡΕΥΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ


*

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ


*

ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ Σ' ΑΓΑΠΑΩ


*

ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ


*

ΚΑΘΕ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ


*

ΧΑΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ


*

ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ


*

ΚΑΤΩ ΑΠ' ΤΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ ΜΟΥ


*

ΤΡΕΛΗ ΚΙ ΑΔΕΣΠΟΤΗ


*

ΣΑ ΜΑΓΕΜΕΝΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ


*

ΜΕ ΤΟ ΒΟΡΙΑ


*

ΕΣΥ ΛΕΓΕ ΜΕ ΕΡΩΤΑ


*

ΙΣΩΣ


*

ΣΟΥ 'ΧΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΠΕΦΤΕΙΣ ΕΞΩ


*

ΘΑΛΑΣΣΕΣ


*

Σ' ΑΝΑΖΗΤΩ ΣΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ


*

ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΕΔΩ


*

Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΜΟΝΑΞΙΑ


*

ΕΣΥ ΒΑΡΕΘΗΚΕΣ ΝΩΡΙΣ


*

ΤΟ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ ΤΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ


*

ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ


*

ΤΑ ΛΑΔΑΔΙΚΑ


*

ΡΟΖΑ


*

ΑΤΑΚΕΣ


*

Ο ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΣ


*

ΣΑΝ ΠΛΑΝΟΔΙΟ ΤΣΙΡΚΟ


*

ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΓΩΝΙΑ


*

ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ


*

ΠΑΝΤΑ ΓΕΛΑΣΤΟΙ


*

ΔΗΜΩΔΕΣ


*

ΚΟΣΜΕ, ΜΟΥ 'ΓΙΝΕΣ ΠΛΗΓΗ


*

ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΤΟΛΟΡΕΣ


*

ΘΑ ΚΟΨΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ


*

ΠΕΘΑΜΕΝΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΕΣ


*

ΑΠΟΨΕ ΘΑ 'ΘΕΛΑ


*

ΚΙΦ


*

ΣΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ


*

ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ


*

ΣΒΗΣΕ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ


*

ΖΩΗ ΝΤΑΛΙΚΑ ΚΟΚΚΙΝΗ


*

Ο ΜΟΝΟΜΑΧΟΣ


*

ΕΡΩΤΑΣ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ


*

ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΕΣΕΝΑ


*

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ


*

ΓΙΑ ΚΟΙΤΑ ΠΟΙΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ


*

ΜΕΓΑΛΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟ, ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ...