Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014

Ανεύθυνη κι ενδοτική η στάση της κυβερνήσεως έναντι της Αλβανίας



γράφει ο Βασίλης Πανδής

Σίγουρα (το λιγότερο) ως ανεύθυνη, ενδοτική και προδοτική μπορεί να χαρακτηριστεί η στάση που ακολουθεί η συγκυβέρνηση των δωσιλόγων και των εθνικών μειοδοτών του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ με τις συνεχείς υποχωρήσεις της, αφού κινείται στη βάση της λογικής του "σφάξε με, Αγά μου, ν' αγιάσω".



Ο Υπουργός Εξωτερικών Ευάγγελος Βενιζέλος (Τούρκογλου) έχει δεσμευθεί πως η Ελλάς θα προωθήσει τη διαδικασία για να αποκτήσει η Αλβανία το status του υπό ένταξη μέλους της Ευρωπαϊκής Ενώσεως.
Το κακό της υποθέσεως δεν εντοπίζεται γενικά στο γεγονός της στήριξης της γειτονικής χώρας στην προσπάθειά της για ένταξη στην Ε.Ε., αλλά στο ότι η στήριξη από τη χώρα μας δίνεται ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ και ΕΝ ΛΕΥΚΩ!

Και θυμίζω ότι η Αλβανία δεν βρίσκεται ούτε στην Ιβηρική χερσόνησο, ούτε και στη Σκανδιναβική... Δίπλα μας βρίσκεται, εδώ στην "Βαλκανική" (Ελληνική) χερσόνησο. Ας μην ξεχνάμε ότι όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε...

Ειδικότερα, λοιπόν, ο εθνοπροδότης Τούρκογλου στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις την ενταξιακή πορεία της Αλβανίας. Ποιάς Αλβανίας όμως;
Μάλλον δε θυμάται τη στυγνή δολοφονία του
Αριστοτέλη Γκούμα ο κ.Βενιζέλος...

  • Της Αλβανίας που πολέμησε με κάθε τρόπο την κοιτίδα του Ελληνισμού που ονομάζεται ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ;
  • Της Αλβανίας που θέλει τον εαυτό της "μεγάλο" και συμπεριλαμβάνοντα σχεδόν όλη την Ήπειρο και την Κέρκυρα εγείροντας το ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ζήτημα της τσαμουριάς
  • Της Αλβανίας που είτε με κομμουνιστικό καθεστώς στο παρελθόν, είτε με δημοκρατικό (;) τώρα, είναι απηνής διώκτης της Ορθοδοξίας
  • Της Αλβανίας που εδώ και 5 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ δεν αναγνωρίζει την Ελληνική Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (Α.Ο.Ζ.)
  • Της Αλβανίας που έχει καταντήσει δορυφόρος της Τουρκίας

Συνέλληνες, πότε θα μπει ένα τέλος σε αυτήν την πολιτική που καταστρέφει σε κάθε επίπεδο την Πατρίδα ΜΑΣ;

Υ.Γ.:
Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με την Αλβανία και τους Αλβανούς. Έχω, όμως, πρόβλημα με όσους εχθρεύονται καταφανώς την Πατρίδα και την Πίστη μου ("Όταν μου πειράξουν την Πατρίδα και την Θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα 'νεργήσω κι ό,τι θέλουν ας μου κάνουν" - Στρατηγός Μακρυγιάννης)!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ...