Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ: "ΤΑ ΠΑΡΑΣΗΜΑ ΜΟΥ... και οι ΝΤΡΟΠΕΣ ΤΟΥΣ"



Ο ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ. ΤΑ ΠΑΡΑΣΗΜΑ ΜΟΥ...και οι ΝΤΡΟΠΕΣ ΤΟΥΣ...
Μέσα στον Σεπτέμβριο έχω 4 δικαστήρια και 1 προανάκριση για πράξεις μου που έκανα στον αγώνα μου εναντίον των τραπεζών κι εναντίον των ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ του λαού, δικηγόρων (Κρητικοπούλου) έκπτωτων εισαγγελέων ( Ι. Σακκά κλπ) δικαστικών επιμελητών τραπεζών και συνέχεια της περσυνής μου προφυλάκισης στο αυτόφωρο επειδή κλείδωσα μια απατεώνισσα δικαστική επιμελήτρια της Millennium (καμία απ` αυτές δεν ήταν δική μου υπόθεση αλλά άλλων πολιτών). Τώρα. να ζητήσω να έρθουν μάρτυρες αυτοί που για χάρη των τώρα τρέχω στα δικαστήρια? δεν το κάνω...γιατί θα απογοητευτώ...θα τα βγάλω πέρα μόνος μου. Αυτά είναι τα παράσημά μου από τον αγώνα μου κι είμαι περήφανος...και οι αντίστοιχες ντροπές του λαού, που ψήφισε ΠΟΤΑΜΙΑ. Θεωδωράκηδες, Χατζημαρκάκηδες κι άλλα φυράματα. .Καλημέρα σας...Ήξερε Τρόικα που Χτύπησε. Και κάτι τελευταίο στους αντίδικούς μου...Έχετε δεί πως χορεύουν οι Δαίμονες?...ευκαιρία να τους δείτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου